nieuwsbriefcontact
Meer-waarde telt, wie niks toevoegt heeft geen reden om in business te zijn

Banner tips:

thuiswinkel organisatie

mvo 


 

 

 

                                                                          



follow me on Twitter

Dienstverlening


We kiezen bij voorkeur voor een 360˚-aanpak, die alle relevante diciplines/functies binnen de organisatie bij de uitdaging betrekt. E-commerce is geen solo actie. Uit ervaring weten we dat alles met elkaar verband houdt en dat succes binnen de e-commerce niet op slechts één vlak te behalen is. Juist door alles Kaleidoscopisch te bekijken en de zaken op elkaar af te stemmen, krijg je uitzicht op betere resultaten.

Kaleido ondersteunt u bij:

  • (E-)marktanalyse
  • het kwantificeren van doelen (e-budgetteren)
  • het bepalen van strategieën (de uitgangspunten van de e-commerce)
  • het bedenken van een webwinkelconcept en de positionering daarvan (zie verder hieronder)
  • een webwinkel ontwerp en de (her)inrichting hiervan (navigatie en zoeken)
  • het genereren van verkeer
    • e-marketing, online marketing
    • affiliate marketing
    • community marketing
    • blogs en reviews
  • het behalen van een hogere conversie (zowel bij bestaande, als nieuwe klanten)
  • het samenstellen van een retentieprogramma
  • het opzetten van een communicatieprogramma
  • het monitoren van de resultaten en de bijbehorende analytics.

Kaleido kan u behulpzaam zijn als:

  • e-commerce adviesbureau
  • interim- en/of projectmanager t.b.v. implementaties
  • coach/begeleider van e-commerce trajecten
  • producent van online marketing programma's

Partners:

Kaleido maakt gebruik van een netwerk van specialisten en gespecialiseerde bedrijven. 
Wij laten ons graag inspireren door bijzondere mensen met een frisse kijk en een onafhankelijke mening. Veelvuldig is gebleken dat hun bijdragen van waarde kunnen zijn.










Home | Over Kaleido | Contact | Nieuwsbrief | Sitemap | Disclaimer
© Kaleido BV | M: 06-54 78 40 30 | info [at] kaleido.nl


17-07-2017: Vitamine K(lant) Geef jonge spruiten vitamine K Met vitamine K geef je "baby" klantjes sterkere botten en een bet…
Lees verder...

06-07-2017: Personalized (data driven) video Data driven personalized video .. voor het uitleggen van complexe zaken (pensioen, verzekeren, ener…
Lees verder...

06-07-2017: Nieuwe kijk op (data) Marketing / CRM in het MKB Veelal merk ik dat er veel werk is en geen finnanciële ruimte om nieuwe medewerkes aan te trekken. …
Lees verder...

05-07-2014: Reactie op 7 stappen naar Big Data zonder Big Costs   Positief artikel over data niet de Big Brother kant belicht, maar juist de kant van “Big S…
Lees verder...

08-11-2013: Loyalty: retentie is de essentie! In Marketing nieuws van Fonkonline.nl is een artikel geplaatst "Loyalty is er, nu de strategie nog …
Lees verder...

21-06-2013: Woonwinkelen online nu echt op stoom met de webshop van IKEA Nederland IKEA Nederland opent haar webshop. Het woonwinkelen thuis zet echt door, eerder namen Wehkamp (z…
Lees verder...

29-01-2013: RED DE WINKEL! Met de nieuwe technologie en een moderne mindset zijn er zelfs kansen (1-op-1). Tijdens de laatste webwinkeldagen het nieuwe boek van Cor Moolenaar "Red de Winkel!, zo kan …
Lees verder...

meer Posts...



Kaleido BV
Van Alkemadelaan 33
2171 KL Sassenheim
M: 06 - 54 78 40 30
@: peter.broeder [at] kaleido.nl