nieuwsbriefcontact
Marketing is nu nog nemen, maar wordt geven

Banner tips:

thuiswinkel organisatie

mvo 


 

 

 

                                                                          



follow me on Twitter

Webwinkeldesign en herinrichting e-commerce


Boshorloges.nl, Bosfashion.nl, Bossieraden.nl, Boswijn.nl, Bosleder.nl, Bosecorglas.nl

sieraden webwinkel

Uitdaging:

Extra omzetgroei realiseren in de webwinkels van Boswinkels.nl

Aanpak & oplossing:

  • strategie bepalen
  • herbouw webwinkels,
  • database aanpassen,
  • kassa intelligenter maken tbv kortingacties (categorie kwamtumkorting, kassakorting, enz.)
  • nieuw webdesign ingevoerd (eigentijdser) met herkenning naar het "oude"
  • off-line campagnes inzetten

Resultaten:

  • nieuwe uitstraling  
  • toegevoegd productdetailpagina (3e laag)
  • pagina's scrolbaar gemaakt, van 4 naar 15 producten in de winkelpagina zichtbaar (meer kans op verkoop)
  • extra omzetgroei

Er zijn make-overs van het webshopdesign uitgevoerd. De oude shops zijn onderaan "losgeknipt" en scrollbaar gemaakt. Er is extra winkellaag toegevoegd met een overzichtelijke indeling (productdetail-kooppagina). Er zijn ook nieuwe functionaliteiten in de productlisting/winkel aangebracht, zoals het sorteren van de gekozen categorie op nieuw, prijs, naam en de variabele keuze van het aantal getoonde producten per pagina (6, 9, 12, 15). In de "oude" webshop werden slechts 4 producten per pagina getoond. Het resultaat is dat de bezoeker nu sneller even de winkel in kan kijken om de sfeer te proeven en het karakter van de collectie te ervaren.  De Niewsbrief/Voordeelbrief aanmelding werd naar voren gehaald, teneinde meer adressen van bezoekers te verzamelen. Aan de "achterkant" van de shopsoftware zijn slimme verbeteringen doorgevoerd, waardoor het shopmanagement effectiever kan en minder tijd vraagt. 
Een nieuw passend online- en offlinemarketing programma voor Boshorloges.nl zal nu worden gestart.  

Opleveringen:

boswinkels decorglas

lederen tassen

 

wijngeschenken

   

[[image

     

horloge webwinkel

  

  

Oude situatie:

boshorloges oud

  

sieraden en parels oud










Home | Over Kaleido | Contact | Nieuwsbrief | Sitemap | Disclaimer
© Kaleido BV | info [at] kaleido.nl


Nieuw webshopdesign en categoriestructuur/navigatie
Voetbalshop.nl categoriepagina nieuwe versie 2010   Voetbalshop.nl productlistingpagina n…
Lees verder...

Boswinkels.nl boswinkels.nl logo

Webwinkeldesign en herinrichting e-commerce
Boshorloges.nl, Bosfashion.nl, Bossieraden.nl, Boswijn.nl, Bosleder.nl, Bosecorglas.nl Uitdag…
Lees verder...

KPN Mobile

Klantwaarde management
KPN.com Verschillende uitdagingen: KPN Mobile ondersteunen met de opzet van de afdeling Databas…
Lees verder...

Wijnbeurs.nl

Verbetering van het rendement
Wijnbeurs.nl Uitdaging: Een verbetering van het rendement behalen. Kaleido werd gevraagd om de …
Lees verder...

PCM Dagbladen

IdeeŽn voor nieuwe adverteerproposities
PCMDagbladen.nl   Uitdaging: Kaleido heeft de Marketing & Sales directie van PCM Dagbladen nie…
Lees verder...

ShopBusters

In 3 maanden een internetwarenhuis on-line brengen
ShopBusters.nl  Uitdaging: Er lag een ambitieus plan op tafel van de oprichter van Shopbuster…
Lees verder...

Mitsubishi

Kaleido case - Mitsubishi
Implementatie online-communicatie
Mitsubishi.nl   Uitdaging: Implementatie on-line marketingcommunicatie bij de importeur Mitsub…
Lees verder...

meer Cases...



Kaleido BV
M: 06 - 54 78 40 30
@: peter.broeder [at] kaleido.nl